Obchodní podmínky Hotel Arkáda
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY pro prodej ubytovacích služeb
prostřednictvím webových stránek
a rezervačního formuláře na internetové adrese
www.hotel-arkada.cz
obchodní společnosti
SardaMedTech, s.r.o.
se sídlem Topolová 1418, 68401 Slavkov u Brna
identifikační číslo: 27685691
zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského
Soudu v Brně, oddíl C, vložka 51958
Provozovna: Hotel Arkáda, nám.Svobody 32,
68501 Bučovice
Úvodní ustanovení
Ubytovaní klienti se řídí právním řádem
České republiky na základě českého práva a ubytovacím řádem hotelu Arkáda.
Ubytovaný host přijímá ubytovací řád jako smluvní podmínku ubytování a je
povinen dodržovat jeho ustanovení.
Každý host je povinen se
s tímto ubytovacím řádem seznámit, na jeho neznalost nebude brán zřetel.
Ubytovací řád je uveřejněn na internetových stránkách hotelu Arkáda, a také je
vyvěšen na nástěnce hotelu.
Ubytovací řád hotelu Arkáda je ke
stažení zde:
Ubytovací řád.
Všeobecné obchodní podmínky (dále jen "podmínky") SardaMedTech,s.r.o.,Topolová
1418, 68401 Slavkov u Brna, IČ: 27685691, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném
Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 51958, provozovna: Hotel Arkáda nám. Svobody32, 68501 Bučovice upravují vzájemný smluvní vztah mezi
společností SardaMedTech s.r.o., Hotel Arkáda , a fyzickou osobou, která pobyt
objednává (dále jen "klient").
Článek I. - Předmět smluvního vztahu
Tyto Podmínky upravují práva a
povinnosti smluvních stran při pronájmu hotelových pokojů pro ubytování a
jiných služeb hotelu jako jednotlivé služby dle individuálního požadavku
zákazníka.
Článek II. - Vznik smluvního vztahu
Smluvní vztah mezi klientem a
hotelem vzniká potvrzením objednávky pobytu ze strany hotelu. Hotel se zavazuje
poskytnout klientovi pobyt a zabezpečit ve sjednaném rozsahu a kvalitě sjednané
služby (dále jen "pobyt") a klientovi vzniká závazek zaplatit hotelu
smluvenou cenu.
Článek III. – Objednávka pobytu, cena a platba
3.1 Objednávka pobytu
·
telefonicky:
+420 517 383 470, +420 774 765 490
·
písemně:
Hotel Arkáda, nám. Svobody 32, 68501 Bučovice
3.2 Host je povinen za ubytování a
jím využité další služby zaplatit dohodnuté smluvní ceny.
Cena pobytu
vychází z požadavků klienta na pobyt a poskytované služby a je sestavena
na základě
aktuálního ceníku Hotelu a poplatků souvisejících s ubytováním (např. poplatek
z pobytu
obci, poplatek za doplňkové služby atd.).
3.3. Hotel
si vyhrazuje právo upravit ceny v případě, že v době od přijetí objednávky
do
uskutečnění pobytu dojde ke změně právních a zejména daňových předpisů a k
dalším
změnám z
důvodů tzv. vyšší moci. V takovém případě je Hotel povinen klienta o úpravě
ceny bez
zbytečného odkladu upozornit, a to nejpozději při zahájení pobytu.
Ceny poskytovaných služeb jsou
uvedeny v rezervačním formulaři, aktuálně platném katalogu, cenících, nabídkových listech nebo
na
www.hotel-arkada.cz.
Typy slev a zvýhodnění
·
Program 65+
- 5 % na hotelové ubytování pro osoby nad 65 let
·
věrnostní
sleva - 5 % od pobytu následujícího po dosažení 14 odbydlených nocí
·
věrnostní
sleva - 10 % od pobytu následujícího po dosažení 24 odbydlených nocí
·
Mimořádná
nabídka a Last minute - aktuální informace na webových stránkách
Podmínky poskytnutí slevy
·
slevy nelze
vzájemně kombinovat, výjimkou je Program 65+ a Věrnostní sleva
·
sleva je
poskytována ze základní ceny pobytu, ve které nejsou zahrnuty další služby
navíc (rozšíření o stravu, dřívější Check in apod.)
·
slevu nelze
uplatnit dodatečně
·
host uvádí
typ slevy, na kterou má nárok, a o kterou žádá při objednávce pobytu
Článek IV. – Platební podmínky
4.1 Hotel je
oprávněn stanovit zálohu za cenu pobytu a její výši. Platební podmínky a způsob
platby jsou
uvedeny v rezervaci pobytu. Platbou je uzavřena ubytovací smlouva a rezervace
je závazná
pro obě smluvní strany a současně klient úhradou zálohy vyjadřuje svůj souhlas
se
Všeobecnými obchodními podmínkami hotelu včetně storno podmínek a z nich
vyplývající
případné povinnosti úhrady sankčního storno poplatku formou jednostranného
zápočtu.
4.2 Klient
je povinen zálohu uhradit ve lhůtě a dle podmínek uvedených ve výzvě k úhradě.
V případě
neuhrazení zálohy řádně a včas se rezervace klienta ruší a Hotel není povinen
rezervovat
pro klienta pobyt ani poskytnout klientovi další služby. Služby považujeme za
uhrazené dnem připsání platby na účet hotelu.
4.3 Jakmile
Hotel obdrží od klienta rezervaci v písemné formě, vystaví současně s
potvrzením
rezervace
klientovi výzvu k úhradě zálohy znějící obvykle na výši 50 % z předpokládané
ceny
ubytování a
objednaných stravovacích a dalších služeb, kterou zašle klientovi na e-mailovou
adresu uvedenou
klientem v rezervaci. Údaje nezbytné k provedení úhrady zálohy jsou
uvedeny ve
výzvě k úhradě.
4.4 V případě, že z časových důvodů nebude možné
zaplatit zálohu předem (obvykle záloha
není požadována
pouze v případě pobytů rezervovaných tři a méně kalendářních dnů před
požadovaným
dnem nástupu k ubytování), pak úhrada pobytu musí být provedena v plné
výši, a to v
okamžiku nástupu k ubytování před poskytnutím první služby.
4.5 Cena
pobytu, nebo její zbývající část po uhrazení zálohy, je splatná nejpozději při
zahájení
pobytu. Cena
dalších služeb poskytnutých Hotelem klientovi během jeho pobytu je splatná
průběžně dle
využití služeb klientem, nejpozději však při ukončení pobytu.
4.6 Pro
vystavení dárkového poukazu je podmínkou zaplacení 100% ceny dárkového poukazu.
Zakoupené dárkové vouchery, dárkové poukazy jsou nevratné. Tyto platí
po dobu trvání
na nich uvedených, obvykle 12 měsíců od data vystavení. Nebudou-li tyto
vyčerpány v
době své platnosti, Hotel nenabízí žádnou finanční náhradu. Změna služeb,
na které
jsou dárkové vouchery, dárkové poukazy vystaveny, není možná.
4.7
U skupin od 10 osob výše záloh a časový rozvrh plateb je stanoven, pokud
se smluvní strany nedohodnou jinak, takto:
a) u pobytů je zákazník povinen při
vzniku smluvního vztahu uhradit zálohu ve výši 50 % předem stanovené ceny,
doplatek je zákazník povinen uhradit nejpozději 30 dnů před nástupem skupiny na
pobyt. Při porušení tohoto závazku má hotel právo od smlouvy odstoupit.
b) v případě vzniku smluvního vztahu
ve lhůtě kratší než 30 dnů před zahájením zájezdu je zákazník povinen uhradit
100% předem stanovené ceny již při vzniku smluvního vztahu.
c) je-li pobyt objednán ve lhůtě
kratší než 3 dny před nástupem na pobyt, může klient provést úhradu objednaných
služeb na místě v den nástupu na pobyt.
Způsoby platby
·
platba
převodem či složením hotovosti v Kč na účet číslo: 43-9954320217/0100 u Komerční
banky v ČR (IBAN: CZ0601000000439954320217, SWIFT: KOMBCZPPXXX) nebo v EUR na
účet číslo: 43-7736090207/0100 u Komerční banky v ČR (IBAN: CZ7401000000437736090207,
SWIFT: KOMBCZPPXXX)
·
platba v hotovosti
na místě
·
platba
platební kartou (všechny druhy karet, i ty bezkontaktní a mobilní, jako je
Apple Pay)
·
Pobyt
klienta lze plně nebo částečně uhradit zaměstnavatelem, příp. jinou organizací.
V tomto případě klient uvede tuto skutečnost již při podání objednávky a pobyt
je na základě objednávky fakturován objednateli.
V případě, že klient zkrátí
dojednanou délku pobytu v hotelu, hotel má právo vyúčtovat klientovi plnou
výši dojednané ceny za celou délku objednaného pobytu.
Článek V. - Základní práva a povinnosti zákazníka
5.1 Práva zákazníka: a) právo na
řádné poskytnutí smluvně sjednaných a zaplacených služeb, b) právo být seznámen
s případnými změnami ve smluvně sjednaných službách, c) právo kdykoliv před
zahájením zájezdu nebo čerpáním jednotlivých služeb odstoupit od smlouvy dle
článku VI, d) právo na reklamaci vad
5.2 Povinnosti zákazníka: a)
poskytnout hotelu součinnost, která je potřebná k řádnému zabezpečení a
poskytnutí služeb, především pravdivě a úplně uvádět požadované údaje
v objednávce vč. nahlášení jakýchkoliv změn takových údajů, b) bez
zbytečného odkladu sdělovat hotelu své stanovisko k případným změnám v
podmínkách a obsahu sjednaných služeb, c) převzít od hotelu doklady potřebné
pro čerpání služeb a dostavit se ve stanoveném čase na místo určení d) v
případě odstoupení od smlouvy je zákazník povinen takové odstoupení od smlouvy
hotelu oznámit a zaplatit odstupné dle uvedených storno podmínek
Článek VI. – Základní povinnosti hotelu
a)
poskytnout klientovi veškeré informace k pobytu b) zabezpečit klientovi
pobyt na základě potvrzené objednávky a v souladu s obecně závaznými právními
předpisy c) v případě odstoupení od uzavřené smlouvy ze strany klienta vyplatit
nejpozději do 14 dnů po písemném obdržení storna rozdíl ceny mezi již zaplaceným
pobytem a příslušnými stornovacími poplatky
Článek VII. - Odstoupení od smlouvy a stornovací podmínky
Klient má právo kdykoliv pobyt
zrušit, tj. odstoupit od smlouvy. Smluvní vztah je zrušen
a účast stornována ke dni, kdy je písemnou formou odstoupení (storno pobytu)
oznámeno hotelu. V tomto případě má hotel právo účtovat odstupné /
stornopoplatky (smluvní pokutu). Odstupné je splatné ihned. Po odečtení
odstupného z celkové ceny pobytu obdrží zákazník zpět zbytek ze zaplacené
částky. Pokud by výše odstupného (stornopoplatků) byla vyšší než zaplacená
záloha, je klient povinen uhradit částku rovnající se výši odstupného
(stornopoplatků).
Stornovací poplatky
·
30-21 dní před nástupem - 20%
·
20-10 dní před nástupem - 30%
·
9-3 dny před nástupem - 60%
·
2 dny před nástupem nebo nenastoupíte-li vůbec - 100 %
·
pro
skupiny nad 10 osob mohou být dohodnuty stornopodmínky
samostatnou smlouvou
V případě storna jedné ze dvou osob
v potvrzené objednávce pobytu ubytování ve 2lůžkovém pokoji, je klient povinen
doplatit příplatek za neobsazené lůžko ve výši ceny ubytování druhé osoby ve
2lůžkovém pokoji.
Článek VIII. - Reklamace
8.1. Je-li
rozsah nebo kvalita poskytovaných služeb Hotelu prokazatelně nižší než bylo
sjednáno v potvrzené rezervaci, má klient právo na reklamaci. V případě
oprávněné reklamace má klient právo na odstranění zjištěného nedostatku,
poskytnutí náhradního plnění nebo na slevu z ceny poskytnutého plnění. V
případě, že klient z důvodů na své straně nevyužije objednané služby, nevzniká
mu nárok na náhradu ani na slevu.
8.2. V případě
reklamace služeb je klient povinen uplatnit své požadavky na nedostatky a
závady bez zbytečného odkladu přímo u poskytovatele služeb v době pobytu a v
místě konání pobytu tak, aby mohly být odstraněny ihned na místě. Pokud toto
není možné, sepíše s Hotelem písemnou reklamaci ve dvou vyhotoveních s podpisy
obou stran. Pokud nebude reklamace podána ihned, zmenšuje se nebo zaniká nárok
klienta na náhradu později vzniklých škod, kterým mohl včasným podáním
zabránit.
8.3. V případě
ubytování se za předmět reklamace nepovažují škody a majetkové újmy, které
vznikly klientovou vinou nebo spoluvinou. Klient nese odpovědnost za škody,
které způsobí na vybavení pokoje či hotelu. Hotel má své procesy nastaveny tak,
aby v uklizeném pokoji připraveném pro příjezd klienta bylo vše bez závad a
plně funkční, je proto doporučeno klientům, aby si pokoj před zahájením jeho
prvního užívání zkontrolovali a veškeré nesrovnalosti ihned nahlásili na
recepci. Pouze tento postup je průkazný. Jakýkoliv jiný postup bude vycházet z
nastavených procesů na straně hotelu.
8.4. Ubytovaný host má právo podat návrh na
mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení
spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní
inspekce
Ústřední
inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15,
120 00 Praha 2
Česká obchodní
inspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele,
postupující podle zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění
pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů. Internetová stránka České
obchodní inspekce je
www.coi.cz.
V souladu s
ustanovením § 1837 písmeno j) občanského zákoníku ubytovaným hostům jako
spotřebitelům nevzniká právo na odstoupení od smlouvy o ubytování, pokud
ubytovatel poskytuje plnění v určeném termínu.
Označení
členského státu nebo členských států Evropské unie, jejichž právními předpisy
se bude řídit vztah mezi ubytovaným hostem a ubytovatelem založený smlouvou o
ubytování: Česká republika.
Údaj o jazyku,
ve kterém bude ubytovaný host s ubytovatelem jednat za trvání smlouvy o ubytování
a ve kterém poskytne ubytovaným hostům smluvní podmínky a další údaje: český
jazyk.
Článek IX. - Využití osobních údajů
Od našich hostů a návštěvníků
webových stránek získáváme osobní údaje, které zpracováváme v souladu s
Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016.
Více v samostatném dokumentu
Informace o zpracování osobních údajů.
Článek X. – Závěrečná ustanovení
Všeobecné obchodní podmínky nabývají
účinnosti dnem 1. 1. 2020 a ruší všechny předchozí platné podmínky.
Smluvní vztahy vzniklé před nabytím
účinnosti těchto podmínek zůstávají v platnosti a řídí se podmínkami platnými v
době jejich vzniku.
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím
zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing